Tutaj staniesz sie prawdziwym Shinobi, Odkryj swiat w ktorym zostaniesz prawdziwa legenda
RÓBTA CO CHCETA to nasz kolega będzie obserwował xD
Nagato ustalaj co masz ustalać ja tylko jestem od zakładania wątków
Zły Ninja z Kumo-Gakure
Chakra: 30.000
Kasa: 33.500G
Jutsu:
1. Kawarimi No Jutsu (1.500)
2. Shunshin No Jutsu (1.000)
3. [Katon]Ryuuka No Jutsu (1.000)(0 z NL)
4. Kawara Shuriken (200)
5. Sabaku Fuyū (1.000, 500 za utrzymanie)
6. Henge No Jutsu (200)
7. [Katon] Karyu Endan (4.000)(0 z NL)
8. [Raiton] Raikyuu no Tatsumaki (4.000)
Silne Jutsu:
1. Bakuretsu Kage Bushin No Jutsu (1.000x1)
2. Hakke Rokujuuyonshou (5.000)
3. Chidori (5.000)
4. Chidori Nagashi (8.000, 1.000 za utrzymanie)
5. Zukokku (8.000)(0 z NL)
Własne Jutsu:
1. Kunai-Chidori (1.000)
2. Giryuushin No Jutsu (4.000, +200 sterowanie)
Kekkei Genkai: Byakugan lvl1
Umiejętności: Bramy [2]
Broń:
1. Pas Wieczności
2. Stalowy Miecz
3. 2m Linki
4. Łańcuch
5. 10x kunai
6. 10x Wybuchowa Notka
7. Naszyjnik Lidera
Misje Wykonane :
Rangi D: 0
Rangi C: 0
Rangi B: 0
Rangi A: 0
Rangi S: 0
Statystyki:
Szybkość: 12 [32 z Naszyjnikiem Lidera][37 Brama (1)][47 (2)]
Reakcja: 10 [20 z Naszyjnikiem Lidera]
Walka bronią: 8
Trafność: 4 [24 z Pasem]
Nagato Team
1. Danio
2. Szóstka
3. Hisato
Offline
no dobra
Danio, Hisato.. zacznijmy od tego - w czym się specjalizujecie, lub w czym chcecie się specjalizować ?
obserwuję was i siadam na jakiejś skałce
żeby był porządek.. kolejność:
ja
Danio
Hisato
Sennin
Chakra: 70.000 (3 ogon 140.000)
Kasa: 5.000g
Broń specjalna: Samehada (w posiadaniu 1 ścieżki),
Demon: 5-ogoniasty Hōkō
Jutsu: Kawarimi no jutsu (1500), Raiton Tatsumaki no jutsu (4000), Suiton: Suijinheki (1000), Katon: Karyū Endan (4000), Doton: Shinju Zanshu no Jutsu (2000), Katon: Gōukakyūu no Jutsu (2000), Katon Ryuuka no jutsu (1000), Raiton Raikyuu (500/1), Raigeki no Yori (2000/1000), Henge no jutsu (200), Raiton Raikyuu no Tatsumaki (4000)
Silne techniki: Suiton: Daibaku no Jutsu (5000), Katon: Zukokku (8000), Doton: Yomi Numa (4000), Rasengan (5000), Suiton: Daibakufu no Jutsu (20.000)
Jutsu dzięki demonowi: 2 ogon - Chidori (0), 5 ogon - Chidori Nagashi (0)
Umiejętność: Cursed Seal Juugo
Kekkei Genkai: Rinnengan ( 5000 / 1000)
Przywołanie ciała (4000), zmiana ciała (2000)
6 ścieżek:
1 ścieżka: głodnych duchów - potrafi pochłaniać ataki przeciwników oraz absorbować chakrę (posiada Samehade)
2 ścieżka: gniewnych bogów - Walka wręcz, TaiJutsu
3 ścieżka: ludzi - służy do kontaktowania się z innymi członkami organizacji oraz potrafi kontrolować pogodę oraz może kontrolować Bijuu do 3 ogona (oprócz Shukaku) (w nim najczęściej porusza się użytkownik),
4 ścieżka: piekła - GenJutsu,
5 ścieżka: niebiańskich bogów - potrafi pozostałe ciała przywracać do życia oraz leczyć innych,
6 ścieżka: zwierząt - przyzywa liczne zwierzęta oraz inne ciała,
http://img407.imageshack.us/img407/8945 … inahx2.png
Przywoływane zwierzęta przez 6 ścieżkę: zwierząt:
Olbrzymi Krab Peina
Jeden z wielu summonów Peina. Jest to olbrzymi krab, który znacznie lepiej radzi sobie radzi w wodzie, niż na lądzie. Potrafi atakować gigantyczną falą bąbelków. Pein przyzwał go po raz pierwszy, w czasie walki z Jiraiyą. Nie stanowił jednak dla Żabiego Pustelnika, większego problemu.
Olbrzymi Kameleon Peina
Prawdopodobnie najlepszy summon posiadany przez Paina. Bardziej przypomina chimerę niż kameleona. Posiada ciało kameleona, owadzie skrzydła, węża zamiast ogona i róg wyrastający z głowy. Może stać się niewidzialny. Ten summon narobił Jirayji najwięcej problemów że wszystkich, przyzwanych przez Peina.
Olbrzymi Pies Peina
Kolejny z wielu summonów Peina, tym razem przypominający olbrzymiego psa, z kilkoma głowami. Właściwie nie jest to jeden gigantyczny pies, ale kilka mniejszych, które oddzielają się od siebie w czasie walki. Pein przyzwał go po raz pierwszy, w czasie walki z Jiraiyą.
Olbrzymi Ptak Peina
Jeden z wielu summonów posiadany przez Peina. Z wyglądu przypomina dużego ptaka, z długim, ostro zakończonym dziobem, którym atakuje przeciwników. Pein przyzwał go po raz pierwszy, w czasie walki z Jiraiyą.
Olbrzymi Baran Peina
Kolejny summon Peina, tym razem będący dużym baranem. Jego styl walki jest raczej prosty i polega na atakowaniu rywali niczym taran. Pein przyzwał go po raz pierwszy, w czasie walki z Jiraiyą.
Olbrzymia Panda Peina
Jeszcze jeden summon posiadany przez Peina. Tym razem jest to olbrzymia panda, posiadająca bardzo twarde ciało. Pein przyzwał ją po raz pierwszy, aby ochronić się przed atakiem Jiraiyji.
Walki Wygrane: 0
Walki Przegrane: 0
Statystyki:
Szybkość: 25 (+10 CS Juugo) (+ 10 4 ogon)
Reakcja: 15 (+10 1 ogon)
Walka bronią: 10
Trafność: 10
Offline
Ninjutsu Katon&Raiton, Odpowiednie korzystanie z Umiejętności oraz KG ( znaczy w jakich momentach stosować czy odrazu czy w krytycznych momentach czy jak ) i to raczej wszystko. Jak mi się coś przypomni no to dam znać
Zły Ninja z Kumo-Gakure
Chakra: 30.000
Kasa: 33.500G
Jutsu:
1. Kawarimi No Jutsu (1.500)
2. Shunshin No Jutsu (1.000)
3. [Katon]Ryuuka No Jutsu (1.000)(0 z NL)
4. Kawara Shuriken (200)
5. Sabaku Fuyū (1.000, 500 za utrzymanie)
6. Henge No Jutsu (200)
7. [Katon] Karyu Endan (4.000)(0 z NL)
8. [Raiton] Raikyuu no Tatsumaki (4.000)
Silne Jutsu:
1. Bakuretsu Kage Bushin No Jutsu (1.000x1)
2. Hakke Rokujuuyonshou (5.000)
3. Chidori (5.000)
4. Chidori Nagashi (8.000, 1.000 za utrzymanie)
5. Zukokku (8.000)(0 z NL)
Własne Jutsu:
1. Kunai-Chidori (1.000)
2. Giryuushin No Jutsu (4.000, +200 sterowanie)
Kekkei Genkai: Byakugan lvl1
Umiejętności: Bramy [2]
Broń:
1. Pas Wieczności
2. Stalowy Miecz
3. 2m Linki
4. Łańcuch
5. 10x kunai
6. 10x Wybuchowa Notka
7. Naszyjnik Lidera
Misje Wykonane :
Rangi D: 0
Rangi C: 0
Rangi B: 0
Rangi A: 0
Rangi S: 0
Statystyki:
Szybkość: 12 [32 z Naszyjnikiem Lidera][37 Brama (1)][47 (2)]
Reakcja: 10 [20 z Naszyjnikiem Lidera]
Walka bronią: 8
Trafność: 4 [24 z Pasem]
Nagato Team
1. Danio
2. Szóstka
3. Hisato
Offline
ninjutsu każde ale przede wszystkim ration oraz genjutsu.
Szybkość:8
Reakcja:5
Walka bronią:4
Trafność:3
Misje:
Rangi D: 0
Rangi C: 0
Rangi B: 1
Rangi A: 0
Rangi S: 0
Walki Wygrane: 0
Przegrane: 0
Offline
Danio... widzę, że posiadasz 2 bramy, 1 aktywuj wtedy, kiedy wiesz, że walka będzie dosyć długa i męcząca, 2 zaś, kiedy zdajesz sobie sprawę z tego, że zaczynasz przegrywać lub jeżeli jest już naprawdę ciężko... jak aktywujesz za szybko to stracisz dużo sił.. Byakugan możesz aktywować na samym początku walki jeżeli wiesz, że będziesz miał jeszcze sporo chakry na jutsu... a co do jutsu to za chwilę do nich przejdziemy...
spoglądam na Hisato
Jeżeli chodzi o Ciebie i sharingan... podobnie jak z Danio, możesz go aktywować na początku walki jeżeli tylko starczy Ci chakry na później.. jutsu za chwilę...
jakieś pytania ?
Sennin
Chakra: 70.000 (3 ogon 140.000)
Kasa: 5.000g
Broń specjalna: Samehada (w posiadaniu 1 ścieżki),
Demon: 5-ogoniasty Hōkō
Jutsu: Kawarimi no jutsu (1500), Raiton Tatsumaki no jutsu (4000), Suiton: Suijinheki (1000), Katon: Karyū Endan (4000), Doton: Shinju Zanshu no Jutsu (2000), Katon: Gōukakyūu no Jutsu (2000), Katon Ryuuka no jutsu (1000), Raiton Raikyuu (500/1), Raigeki no Yori (2000/1000), Henge no jutsu (200), Raiton Raikyuu no Tatsumaki (4000)
Silne techniki: Suiton: Daibaku no Jutsu (5000), Katon: Zukokku (8000), Doton: Yomi Numa (4000), Rasengan (5000), Suiton: Daibakufu no Jutsu (20.000)
Jutsu dzięki demonowi: 2 ogon - Chidori (0), 5 ogon - Chidori Nagashi (0)
Umiejętność: Cursed Seal Juugo
Kekkei Genkai: Rinnengan ( 5000 / 1000)
Przywołanie ciała (4000), zmiana ciała (2000)
6 ścieżek:
1 ścieżka: głodnych duchów - potrafi pochłaniać ataki przeciwników oraz absorbować chakrę (posiada Samehade)
2 ścieżka: gniewnych bogów - Walka wręcz, TaiJutsu
3 ścieżka: ludzi - służy do kontaktowania się z innymi członkami organizacji oraz potrafi kontrolować pogodę oraz może kontrolować Bijuu do 3 ogona (oprócz Shukaku) (w nim najczęściej porusza się użytkownik),
4 ścieżka: piekła - GenJutsu,
5 ścieżka: niebiańskich bogów - potrafi pozostałe ciała przywracać do życia oraz leczyć innych,
6 ścieżka: zwierząt - przyzywa liczne zwierzęta oraz inne ciała,
http://img407.imageshack.us/img407/8945 … inahx2.png
Przywoływane zwierzęta przez 6 ścieżkę: zwierząt:
Olbrzymi Krab Peina
Jeden z wielu summonów Peina. Jest to olbrzymi krab, który znacznie lepiej radzi sobie radzi w wodzie, niż na lądzie. Potrafi atakować gigantyczną falą bąbelków. Pein przyzwał go po raz pierwszy, w czasie walki z Jiraiyą. Nie stanowił jednak dla Żabiego Pustelnika, większego problemu.
Olbrzymi Kameleon Peina
Prawdopodobnie najlepszy summon posiadany przez Paina. Bardziej przypomina chimerę niż kameleona. Posiada ciało kameleona, owadzie skrzydła, węża zamiast ogona i róg wyrastający z głowy. Może stać się niewidzialny. Ten summon narobił Jirayji najwięcej problemów że wszystkich, przyzwanych przez Peina.
Olbrzymi Pies Peina
Kolejny z wielu summonów Peina, tym razem przypominający olbrzymiego psa, z kilkoma głowami. Właściwie nie jest to jeden gigantyczny pies, ale kilka mniejszych, które oddzielają się od siebie w czasie walki. Pein przyzwał go po raz pierwszy, w czasie walki z Jiraiyą.
Olbrzymi Ptak Peina
Jeden z wielu summonów posiadany przez Peina. Z wyglądu przypomina dużego ptaka, z długim, ostro zakończonym dziobem, którym atakuje przeciwników. Pein przyzwał go po raz pierwszy, w czasie walki z Jiraiyą.
Olbrzymi Baran Peina
Kolejny summon Peina, tym razem będący dużym baranem. Jego styl walki jest raczej prosty i polega na atakowaniu rywali niczym taran. Pein przyzwał go po raz pierwszy, w czasie walki z Jiraiyą.
Olbrzymia Panda Peina
Jeszcze jeden summon posiadany przez Peina. Tym razem jest to olbrzymia panda, posiadająca bardzo twarde ciało. Pein przyzwał ją po raz pierwszy, aby ochronić się przed atakiem Jiraiyji.
Walki Wygrane: 0
Walki Przegrane: 0
Statystyki:
Szybkość: 25 (+10 CS Juugo) (+ 10 4 ogon)
Reakcja: 15 (+10 1 ogon)
Walka bronią: 10
Trafność: 10
Offline
Żadnych.
Zły Ninja z Kumo-Gakure
Chakra: 30.000
Kasa: 33.500G
Jutsu:
1. Kawarimi No Jutsu (1.500)
2. Shunshin No Jutsu (1.000)
3. [Katon]Ryuuka No Jutsu (1.000)(0 z NL)
4. Kawara Shuriken (200)
5. Sabaku Fuyū (1.000, 500 za utrzymanie)
6. Henge No Jutsu (200)
7. [Katon] Karyu Endan (4.000)(0 z NL)
8. [Raiton] Raikyuu no Tatsumaki (4.000)
Silne Jutsu:
1. Bakuretsu Kage Bushin No Jutsu (1.000x1)
2. Hakke Rokujuuyonshou (5.000)
3. Chidori (5.000)
4. Chidori Nagashi (8.000, 1.000 za utrzymanie)
5. Zukokku (8.000)(0 z NL)
Własne Jutsu:
1. Kunai-Chidori (1.000)
2. Giryuushin No Jutsu (4.000, +200 sterowanie)
Kekkei Genkai: Byakugan lvl1
Umiejętności: Bramy [2]
Broń:
1. Pas Wieczności
2. Stalowy Miecz
3. 2m Linki
4. Łańcuch
5. 10x kunai
6. 10x Wybuchowa Notka
7. Naszyjnik Lidera
Misje Wykonane :
Rangi D: 0
Rangi C: 0
Rangi B: 0
Rangi A: 0
Rangi S: 0
Statystyki:
Szybkość: 12 [32 z Naszyjnikiem Lidera][37 Brama (1)][47 (2)]
Reakcja: 10 [20 z Naszyjnikiem Lidera]
Walka bronią: 8
Trafność: 4 [24 z Pasem]
Nagato Team
1. Danio
2. Szóstka
3. Hisato
Offline
Ja nie mam.
Szybkość:8
Reakcja:5
Walka bronią:4
Trafność:3
Misje:
Rangi D: 0
Rangi C: 0
Rangi B: 1
Rangi A: 0
Rangi S: 0
Walki Wygrane: 0
Przegrane: 0
Offline
dobra... Hisato odpocznij sobie, a raczej poczekaj.. do Ciebie przejdę za chwilę...
Danio... zapewne wiesz, że jutsu Katon najlepiej używać wtedy, kiedy przeciwnik używa jutsu Fuuton, jednak możesz mieć kłopoty jeżeli przeciwnik ma jutsu Suiton... jeżeli chodzi o Raiton to używając tych jutsu masz przewagę nad ninja używającym jutsu Doton, ale wtedy Twoim, słabym punktem jest Fuuton... oczywiście możesz to uzupełnić jutsu Katon....
a więc tak.. liczę teraz na Twój talent i umiejętności.. używaj samych ninjutsu.. oprócz Doton...
co zrobisz jeżeli ktoś zaatakuje Cię jutsu Suiton ? aktywuje Rinnengan, opada deszcz...robię Suiton: Daibaku no Jutsu, woda w okół mnie eksploduje, ale atakuje tylko Danio
P.S. nie liczymy chakry
Sennin
Chakra: 70.000 (3 ogon 140.000)
Kasa: 5.000g
Broń specjalna: Samehada (w posiadaniu 1 ścieżki),
Demon: 5-ogoniasty Hōkō
Jutsu: Kawarimi no jutsu (1500), Raiton Tatsumaki no jutsu (4000), Suiton: Suijinheki (1000), Katon: Karyū Endan (4000), Doton: Shinju Zanshu no Jutsu (2000), Katon: Gōukakyūu no Jutsu (2000), Katon Ryuuka no jutsu (1000), Raiton Raikyuu (500/1), Raigeki no Yori (2000/1000), Henge no jutsu (200), Raiton Raikyuu no Tatsumaki (4000)
Silne techniki: Suiton: Daibaku no Jutsu (5000), Katon: Zukokku (8000), Doton: Yomi Numa (4000), Rasengan (5000), Suiton: Daibakufu no Jutsu (20.000)
Jutsu dzięki demonowi: 2 ogon - Chidori (0), 5 ogon - Chidori Nagashi (0)
Umiejętność: Cursed Seal Juugo
Kekkei Genkai: Rinnengan ( 5000 / 1000)
Przywołanie ciała (4000), zmiana ciała (2000)
6 ścieżek:
1 ścieżka: głodnych duchów - potrafi pochłaniać ataki przeciwników oraz absorbować chakrę (posiada Samehade)
2 ścieżka: gniewnych bogów - Walka wręcz, TaiJutsu
3 ścieżka: ludzi - służy do kontaktowania się z innymi członkami organizacji oraz potrafi kontrolować pogodę oraz może kontrolować Bijuu do 3 ogona (oprócz Shukaku) (w nim najczęściej porusza się użytkownik),
4 ścieżka: piekła - GenJutsu,
5 ścieżka: niebiańskich bogów - potrafi pozostałe ciała przywracać do życia oraz leczyć innych,
6 ścieżka: zwierząt - przyzywa liczne zwierzęta oraz inne ciała,
http://img407.imageshack.us/img407/8945 … inahx2.png
Przywoływane zwierzęta przez 6 ścieżkę: zwierząt:
Olbrzymi Krab Peina
Jeden z wielu summonów Peina. Jest to olbrzymi krab, który znacznie lepiej radzi sobie radzi w wodzie, niż na lądzie. Potrafi atakować gigantyczną falą bąbelków. Pein przyzwał go po raz pierwszy, w czasie walki z Jiraiyą. Nie stanowił jednak dla Żabiego Pustelnika, większego problemu.
Olbrzymi Kameleon Peina
Prawdopodobnie najlepszy summon posiadany przez Paina. Bardziej przypomina chimerę niż kameleona. Posiada ciało kameleona, owadzie skrzydła, węża zamiast ogona i róg wyrastający z głowy. Może stać się niewidzialny. Ten summon narobił Jirayji najwięcej problemów że wszystkich, przyzwanych przez Peina.
Olbrzymi Pies Peina
Kolejny z wielu summonów Peina, tym razem przypominający olbrzymiego psa, z kilkoma głowami. Właściwie nie jest to jeden gigantyczny pies, ale kilka mniejszych, które oddzielają się od siebie w czasie walki. Pein przyzwał go po raz pierwszy, w czasie walki z Jiraiyą.
Olbrzymi Ptak Peina
Jeden z wielu summonów posiadany przez Peina. Z wyglądu przypomina dużego ptaka, z długim, ostro zakończonym dziobem, którym atakuje przeciwników. Pein przyzwał go po raz pierwszy, w czasie walki z Jiraiyą.
Olbrzymi Baran Peina
Kolejny summon Peina, tym razem będący dużym baranem. Jego styl walki jest raczej prosty i polega na atakowaniu rywali niczym taran. Pein przyzwał go po raz pierwszy, w czasie walki z Jiraiyą.
Olbrzymia Panda Peina
Jeszcze jeden summon posiadany przez Peina. Tym razem jest to olbrzymia panda, posiadająca bardzo twarde ciało. Pein przyzwał ją po raz pierwszy, aby ochronić się przed atakiem Jiraiyji.
Walki Wygrane: 0
Walki Przegrane: 0
Statystyki:
Szybkość: 25 (+10 CS Juugo) (+ 10 4 ogon)
Reakcja: 15 (+10 1 ogon)
Walka bronią: 10
Trafność: 10
Offline
Robię Zukokku po czym Sabaku Fuyū i unoszę się ku górzę. Myślę że woda chociaż jest silniejsza powinna zacząć parować. jak źle myślę to mnie popraw mistrzu.
Zły Ninja z Kumo-Gakure
Chakra: 30.000
Kasa: 33.500G
Jutsu:
1. Kawarimi No Jutsu (1.500)
2. Shunshin No Jutsu (1.000)
3. [Katon]Ryuuka No Jutsu (1.000)(0 z NL)
4. Kawara Shuriken (200)
5. Sabaku Fuyū (1.000, 500 za utrzymanie)
6. Henge No Jutsu (200)
7. [Katon] Karyu Endan (4.000)(0 z NL)
8. [Raiton] Raikyuu no Tatsumaki (4.000)
Silne Jutsu:
1. Bakuretsu Kage Bushin No Jutsu (1.000x1)
2. Hakke Rokujuuyonshou (5.000)
3. Chidori (5.000)
4. Chidori Nagashi (8.000, 1.000 za utrzymanie)
5. Zukokku (8.000)(0 z NL)
Własne Jutsu:
1. Kunai-Chidori (1.000)
2. Giryuushin No Jutsu (4.000, +200 sterowanie)
Kekkei Genkai: Byakugan lvl1
Umiejętności: Bramy [2]
Broń:
1. Pas Wieczności
2. Stalowy Miecz
3. 2m Linki
4. Łańcuch
5. 10x kunai
6. 10x Wybuchowa Notka
7. Naszyjnik Lidera
Misje Wykonane :
Rangi D: 0
Rangi C: 0
Rangi B: 0
Rangi A: 0
Rangi S: 0
Statystyki:
Szybkość: 12 [32 z Naszyjnikiem Lidera][37 Brama (1)][47 (2)]
Reakcja: 10 [20 z Naszyjnikiem Lidera]
Walka bronią: 8
Trafność: 4 [24 z Pasem]
Nagato Team
1. Danio
2. Szóstka
3. Hisato
Offline
Położyłem się pod drzewem i oserwuje was.
Szybkość:8
Reakcja:5
Walka bronią:4
Trafność:3
Misje:
Rangi D: 0
Rangi C: 0
Rangi B: 1
Rangi A: 0
Rangi S: 0
Walki Wygrane: 0
Przegrane: 0
Offline
kolejne pytanie: czy zdążyłbyś w tak krótkim czasie zrobić taki manewr, ale przyznam, że wykombinowałeś całkiem nieźle ostatnia próba... jak uda Ci się uniknąć to bez szkód... to znaczy, że jesteś mądrym i silnym ninja.. deszcz nadal pada... Suiton: Daibakufu no Jutsu w Twoją stronę leci wielki, wodny wir, a ja przyglądam Ci się
Sennin
Chakra: 70.000 (3 ogon 140.000)
Kasa: 5.000g
Broń specjalna: Samehada (w posiadaniu 1 ścieżki),
Demon: 5-ogoniasty Hōkō
Jutsu: Kawarimi no jutsu (1500), Raiton Tatsumaki no jutsu (4000), Suiton: Suijinheki (1000), Katon: Karyū Endan (4000), Doton: Shinju Zanshu no Jutsu (2000), Katon: Gōukakyūu no Jutsu (2000), Katon Ryuuka no jutsu (1000), Raiton Raikyuu (500/1), Raigeki no Yori (2000/1000), Henge no jutsu (200), Raiton Raikyuu no Tatsumaki (4000)
Silne techniki: Suiton: Daibaku no Jutsu (5000), Katon: Zukokku (8000), Doton: Yomi Numa (4000), Rasengan (5000), Suiton: Daibakufu no Jutsu (20.000)
Jutsu dzięki demonowi: 2 ogon - Chidori (0), 5 ogon - Chidori Nagashi (0)
Umiejętność: Cursed Seal Juugo
Kekkei Genkai: Rinnengan ( 5000 / 1000)
Przywołanie ciała (4000), zmiana ciała (2000)
6 ścieżek:
1 ścieżka: głodnych duchów - potrafi pochłaniać ataki przeciwników oraz absorbować chakrę (posiada Samehade)
2 ścieżka: gniewnych bogów - Walka wręcz, TaiJutsu
3 ścieżka: ludzi - służy do kontaktowania się z innymi członkami organizacji oraz potrafi kontrolować pogodę oraz może kontrolować Bijuu do 3 ogona (oprócz Shukaku) (w nim najczęściej porusza się użytkownik),
4 ścieżka: piekła - GenJutsu,
5 ścieżka: niebiańskich bogów - potrafi pozostałe ciała przywracać do życia oraz leczyć innych,
6 ścieżka: zwierząt - przyzywa liczne zwierzęta oraz inne ciała,
http://img407.imageshack.us/img407/8945 … inahx2.png
Przywoływane zwierzęta przez 6 ścieżkę: zwierząt:
Olbrzymi Krab Peina
Jeden z wielu summonów Peina. Jest to olbrzymi krab, który znacznie lepiej radzi sobie radzi w wodzie, niż na lądzie. Potrafi atakować gigantyczną falą bąbelków. Pein przyzwał go po raz pierwszy, w czasie walki z Jiraiyą. Nie stanowił jednak dla Żabiego Pustelnika, większego problemu.
Olbrzymi Kameleon Peina
Prawdopodobnie najlepszy summon posiadany przez Paina. Bardziej przypomina chimerę niż kameleona. Posiada ciało kameleona, owadzie skrzydła, węża zamiast ogona i róg wyrastający z głowy. Może stać się niewidzialny. Ten summon narobił Jirayji najwięcej problemów że wszystkich, przyzwanych przez Peina.
Olbrzymi Pies Peina
Kolejny z wielu summonów Peina, tym razem przypominający olbrzymiego psa, z kilkoma głowami. Właściwie nie jest to jeden gigantyczny pies, ale kilka mniejszych, które oddzielają się od siebie w czasie walki. Pein przyzwał go po raz pierwszy, w czasie walki z Jiraiyą.
Olbrzymi Ptak Peina
Jeden z wielu summonów posiadany przez Peina. Z wyglądu przypomina dużego ptaka, z długim, ostro zakończonym dziobem, którym atakuje przeciwników. Pein przyzwał go po raz pierwszy, w czasie walki z Jiraiyą.
Olbrzymi Baran Peina
Kolejny summon Peina, tym razem będący dużym baranem. Jego styl walki jest raczej prosty i polega na atakowaniu rywali niczym taran. Pein przyzwał go po raz pierwszy, w czasie walki z Jiraiyą.
Olbrzymia Panda Peina
Jeszcze jeden summon posiadany przez Peina. Tym razem jest to olbrzymia panda, posiadająca bardzo twarde ciało. Pein przyzwał ją po raz pierwszy, aby ochronić się przed atakiem Jiraiyji.
Walki Wygrane: 0
Walki Przegrane: 0
Statystyki:
Szybkość: 25 (+10 CS Juugo) (+ 10 4 ogon)
Reakcja: 15 (+10 1 ogon)
Walka bronią: 10
Trafność: 10
Offline
To zrobię w innej kolejności Sabaku Fuyū... gdy wznoszę się w górę robię jak najszybciej znaki i Zukokku!
Zły Ninja z Kumo-Gakure
Chakra: 30.000
Kasa: 33.500G
Jutsu:
1. Kawarimi No Jutsu (1.500)
2. Shunshin No Jutsu (1.000)
3. [Katon]Ryuuka No Jutsu (1.000)(0 z NL)
4. Kawara Shuriken (200)
5. Sabaku Fuyū (1.000, 500 za utrzymanie)
6. Henge No Jutsu (200)
7. [Katon] Karyu Endan (4.000)(0 z NL)
8. [Raiton] Raikyuu no Tatsumaki (4.000)
Silne Jutsu:
1. Bakuretsu Kage Bushin No Jutsu (1.000x1)
2. Hakke Rokujuuyonshou (5.000)
3. Chidori (5.000)
4. Chidori Nagashi (8.000, 1.000 za utrzymanie)
5. Zukokku (8.000)(0 z NL)
Własne Jutsu:
1. Kunai-Chidori (1.000)
2. Giryuushin No Jutsu (4.000, +200 sterowanie)
Kekkei Genkai: Byakugan lvl1
Umiejętności: Bramy [2]
Broń:
1. Pas Wieczności
2. Stalowy Miecz
3. 2m Linki
4. Łańcuch
5. 10x kunai
6. 10x Wybuchowa Notka
7. Naszyjnik Lidera
Misje Wykonane :
Rangi D: 0
Rangi C: 0
Rangi B: 0
Rangi A: 0
Rangi S: 0
Statystyki:
Szybkość: 12 [32 z Naszyjnikiem Lidera][37 Brama (1)][47 (2)]
Reakcja: 10 [20 z Naszyjnikiem Lidera]
Walka bronią: 8
Trafność: 4 [24 z Pasem]
Nagato Team
1. Danio
2. Szóstka
3. Hisato
Offline
Leże nadal i obseruję.
Szybkość:8
Reakcja:5
Walka bronią:4
Trafność:3
Misje:
Rangi D: 0
Rangi C: 0
Rangi B: 1
Rangi A: 0
Rangi S: 0
Walki Wygrane: 0
Przegrane: 0
Offline
no niby tak, jednak ten wir jest duży więc myślę, że nie dałbyś rady się wznieść tak wysoko w tak krótkim czasie.. może spróbujesz czegoś innego ?
Sennin
Chakra: 70.000 (3 ogon 140.000)
Kasa: 5.000g
Broń specjalna: Samehada (w posiadaniu 1 ścieżki),
Demon: 5-ogoniasty Hōkō
Jutsu: Kawarimi no jutsu (1500), Raiton Tatsumaki no jutsu (4000), Suiton: Suijinheki (1000), Katon: Karyū Endan (4000), Doton: Shinju Zanshu no Jutsu (2000), Katon: Gōukakyūu no Jutsu (2000), Katon Ryuuka no jutsu (1000), Raiton Raikyuu (500/1), Raigeki no Yori (2000/1000), Henge no jutsu (200), Raiton Raikyuu no Tatsumaki (4000)
Silne techniki: Suiton: Daibaku no Jutsu (5000), Katon: Zukokku (8000), Doton: Yomi Numa (4000), Rasengan (5000), Suiton: Daibakufu no Jutsu (20.000)
Jutsu dzięki demonowi: 2 ogon - Chidori (0), 5 ogon - Chidori Nagashi (0)
Umiejętność: Cursed Seal Juugo
Kekkei Genkai: Rinnengan ( 5000 / 1000)
Przywołanie ciała (4000), zmiana ciała (2000)
6 ścieżek:
1 ścieżka: głodnych duchów - potrafi pochłaniać ataki przeciwników oraz absorbować chakrę (posiada Samehade)
2 ścieżka: gniewnych bogów - Walka wręcz, TaiJutsu
3 ścieżka: ludzi - służy do kontaktowania się z innymi członkami organizacji oraz potrafi kontrolować pogodę oraz może kontrolować Bijuu do 3 ogona (oprócz Shukaku) (w nim najczęściej porusza się użytkownik),
4 ścieżka: piekła - GenJutsu,
5 ścieżka: niebiańskich bogów - potrafi pozostałe ciała przywracać do życia oraz leczyć innych,
6 ścieżka: zwierząt - przyzywa liczne zwierzęta oraz inne ciała,
http://img407.imageshack.us/img407/8945 … inahx2.png
Przywoływane zwierzęta przez 6 ścieżkę: zwierząt:
Olbrzymi Krab Peina
Jeden z wielu summonów Peina. Jest to olbrzymi krab, który znacznie lepiej radzi sobie radzi w wodzie, niż na lądzie. Potrafi atakować gigantyczną falą bąbelków. Pein przyzwał go po raz pierwszy, w czasie walki z Jiraiyą. Nie stanowił jednak dla Żabiego Pustelnika, większego problemu.
Olbrzymi Kameleon Peina
Prawdopodobnie najlepszy summon posiadany przez Paina. Bardziej przypomina chimerę niż kameleona. Posiada ciało kameleona, owadzie skrzydła, węża zamiast ogona i róg wyrastający z głowy. Może stać się niewidzialny. Ten summon narobił Jirayji najwięcej problemów że wszystkich, przyzwanych przez Peina.
Olbrzymi Pies Peina
Kolejny z wielu summonów Peina, tym razem przypominający olbrzymiego psa, z kilkoma głowami. Właściwie nie jest to jeden gigantyczny pies, ale kilka mniejszych, które oddzielają się od siebie w czasie walki. Pein przyzwał go po raz pierwszy, w czasie walki z Jiraiyą.
Olbrzymi Ptak Peina
Jeden z wielu summonów posiadany przez Peina. Z wyglądu przypomina dużego ptaka, z długim, ostro zakończonym dziobem, którym atakuje przeciwników. Pein przyzwał go po raz pierwszy, w czasie walki z Jiraiyą.
Olbrzymi Baran Peina
Kolejny summon Peina, tym razem będący dużym baranem. Jego styl walki jest raczej prosty i polega na atakowaniu rywali niczym taran. Pein przyzwał go po raz pierwszy, w czasie walki z Jiraiyą.
Olbrzymia Panda Peina
Jeszcze jeden summon posiadany przez Peina. Tym razem jest to olbrzymia panda, posiadająca bardzo twarde ciało. Pein przyzwał ją po raz pierwszy, aby ochronić się przed atakiem Jiraiyji.
Walki Wygrane: 0
Walki Przegrane: 0
Statystyki:
Szybkość: 25 (+10 CS Juugo) (+ 10 4 ogon)
Reakcja: 15 (+10 1 ogon)
Walka bronią: 10
Trafność: 10
Offline
Mogę w ptaszka się zamienić - odpowiada zwijając się ze śmiechu.
Nie mam już pomysłu. Może coś poradzisz?
Zły Ninja z Kumo-Gakure
Chakra: 30.000
Kasa: 33.500G
Jutsu:
1. Kawarimi No Jutsu (1.500)
2. Shunshin No Jutsu (1.000)
3. [Katon]Ryuuka No Jutsu (1.000)(0 z NL)
4. Kawara Shuriken (200)
5. Sabaku Fuyū (1.000, 500 za utrzymanie)
6. Henge No Jutsu (200)
7. [Katon] Karyu Endan (4.000)(0 z NL)
8. [Raiton] Raikyuu no Tatsumaki (4.000)
Silne Jutsu:
1. Bakuretsu Kage Bushin No Jutsu (1.000x1)
2. Hakke Rokujuuyonshou (5.000)
3. Chidori (5.000)
4. Chidori Nagashi (8.000, 1.000 za utrzymanie)
5. Zukokku (8.000)(0 z NL)
Własne Jutsu:
1. Kunai-Chidori (1.000)
2. Giryuushin No Jutsu (4.000, +200 sterowanie)
Kekkei Genkai: Byakugan lvl1
Umiejętności: Bramy [2]
Broń:
1. Pas Wieczności
2. Stalowy Miecz
3. 2m Linki
4. Łańcuch
5. 10x kunai
6. 10x Wybuchowa Notka
7. Naszyjnik Lidera
Misje Wykonane :
Rangi D: 0
Rangi C: 0
Rangi B: 0
Rangi A: 0
Rangi S: 0
Statystyki:
Szybkość: 12 [32 z Naszyjnikiem Lidera][37 Brama (1)][47 (2)]
Reakcja: 10 [20 z Naszyjnikiem Lidera]
Walka bronią: 8
Trafność: 4 [24 z Pasem]
Nagato Team
1. Danio
2. Szóstka
3. Hisato
Offline
JA bym spróbował wysadzić ten wir rationem a piskiem zasłośnić się albo Shunshin No Jutsu
Szybkość:8
Reakcja:5
Walka bronią:4
Trafność:3
Misje:
Rangi D: 0
Rangi C: 0
Rangi B: 1
Rangi A: 0
Rangi S: 0
Walki Wygrane: 0
Przegrane: 0
Offline
Hisato dobrze mówi.. shunshin - jeden znak i jesteś 20m w tą czy w tą, a to Ci może pomóc.. jeżeli miałbyś wcześniej przygotowane to mógłbyś użyć kilku kunai z wybuchowymi notkami, wtedy wybuchł mógłby skierować wodę w inna stronę, albo chociaż dać Ci więcej czasu do namysłu i działania...
Sennin
Chakra: 70.000 (3 ogon 140.000)
Kasa: 5.000g
Broń specjalna: Samehada (w posiadaniu 1 ścieżki),
Demon: 5-ogoniasty Hōkō
Jutsu: Kawarimi no jutsu (1500), Raiton Tatsumaki no jutsu (4000), Suiton: Suijinheki (1000), Katon: Karyū Endan (4000), Doton: Shinju Zanshu no Jutsu (2000), Katon: Gōukakyūu no Jutsu (2000), Katon Ryuuka no jutsu (1000), Raiton Raikyuu (500/1), Raigeki no Yori (2000/1000), Henge no jutsu (200), Raiton Raikyuu no Tatsumaki (4000)
Silne techniki: Suiton: Daibaku no Jutsu (5000), Katon: Zukokku (8000), Doton: Yomi Numa (4000), Rasengan (5000), Suiton: Daibakufu no Jutsu (20.000)
Jutsu dzięki demonowi: 2 ogon - Chidori (0), 5 ogon - Chidori Nagashi (0)
Umiejętność: Cursed Seal Juugo
Kekkei Genkai: Rinnengan ( 5000 / 1000)
Przywołanie ciała (4000), zmiana ciała (2000)
6 ścieżek:
1 ścieżka: głodnych duchów - potrafi pochłaniać ataki przeciwników oraz absorbować chakrę (posiada Samehade)
2 ścieżka: gniewnych bogów - Walka wręcz, TaiJutsu
3 ścieżka: ludzi - służy do kontaktowania się z innymi członkami organizacji oraz potrafi kontrolować pogodę oraz może kontrolować Bijuu do 3 ogona (oprócz Shukaku) (w nim najczęściej porusza się użytkownik),
4 ścieżka: piekła - GenJutsu,
5 ścieżka: niebiańskich bogów - potrafi pozostałe ciała przywracać do życia oraz leczyć innych,
6 ścieżka: zwierząt - przyzywa liczne zwierzęta oraz inne ciała,
http://img407.imageshack.us/img407/8945 … inahx2.png
Przywoływane zwierzęta przez 6 ścieżkę: zwierząt:
Olbrzymi Krab Peina
Jeden z wielu summonów Peina. Jest to olbrzymi krab, który znacznie lepiej radzi sobie radzi w wodzie, niż na lądzie. Potrafi atakować gigantyczną falą bąbelków. Pein przyzwał go po raz pierwszy, w czasie walki z Jiraiyą. Nie stanowił jednak dla Żabiego Pustelnika, większego problemu.
Olbrzymi Kameleon Peina
Prawdopodobnie najlepszy summon posiadany przez Paina. Bardziej przypomina chimerę niż kameleona. Posiada ciało kameleona, owadzie skrzydła, węża zamiast ogona i róg wyrastający z głowy. Może stać się niewidzialny. Ten summon narobił Jirayji najwięcej problemów że wszystkich, przyzwanych przez Peina.
Olbrzymi Pies Peina
Kolejny z wielu summonów Peina, tym razem przypominający olbrzymiego psa, z kilkoma głowami. Właściwie nie jest to jeden gigantyczny pies, ale kilka mniejszych, które oddzielają się od siebie w czasie walki. Pein przyzwał go po raz pierwszy, w czasie walki z Jiraiyą.
Olbrzymi Ptak Peina
Jeden z wielu summonów posiadany przez Peina. Z wyglądu przypomina dużego ptaka, z długim, ostro zakończonym dziobem, którym atakuje przeciwników. Pein przyzwał go po raz pierwszy, w czasie walki z Jiraiyą.
Olbrzymi Baran Peina
Kolejny summon Peina, tym razem będący dużym baranem. Jego styl walki jest raczej prosty i polega na atakowaniu rywali niczym taran. Pein przyzwał go po raz pierwszy, w czasie walki z Jiraiyą.
Olbrzymia Panda Peina
Jeszcze jeden summon posiadany przez Peina. Tym razem jest to olbrzymia panda, posiadająca bardzo twarde ciało. Pein przyzwał ją po raz pierwszy, aby ochronić się przed atakiem Jiraiyji.
Walki Wygrane: 0
Walki Przegrane: 0
Statystyki:
Szybkość: 25 (+10 CS Juugo) (+ 10 4 ogon)
Reakcja: 15 (+10 1 ogon)
Walka bronią: 10
Trafność: 10
Offline
No tak, ale też mogłem zrobić kawarimi. A ja myślałem że chodzi żebym to powstrzymał jakimś ninjutsu żywiołowym.
Zły Ninja z Kumo-Gakure
Chakra: 30.000
Kasa: 33.500G
Jutsu:
1. Kawarimi No Jutsu (1.500)
2. Shunshin No Jutsu (1.000)
3. [Katon]Ryuuka No Jutsu (1.000)(0 z NL)
4. Kawara Shuriken (200)
5. Sabaku Fuyū (1.000, 500 za utrzymanie)
6. Henge No Jutsu (200)
7. [Katon] Karyu Endan (4.000)(0 z NL)
8. [Raiton] Raikyuu no Tatsumaki (4.000)
Silne Jutsu:
1. Bakuretsu Kage Bushin No Jutsu (1.000x1)
2. Hakke Rokujuuyonshou (5.000)
3. Chidori (5.000)
4. Chidori Nagashi (8.000, 1.000 za utrzymanie)
5. Zukokku (8.000)(0 z NL)
Własne Jutsu:
1. Kunai-Chidori (1.000)
2. Giryuushin No Jutsu (4.000, +200 sterowanie)
Kekkei Genkai: Byakugan lvl1
Umiejętności: Bramy [2]
Broń:
1. Pas Wieczności
2. Stalowy Miecz
3. 2m Linki
4. Łańcuch
5. 10x kunai
6. 10x Wybuchowa Notka
7. Naszyjnik Lidera
Misje Wykonane :
Rangi D: 0
Rangi C: 0
Rangi B: 0
Rangi A: 0
Rangi S: 0
Statystyki:
Szybkość: 12 [32 z Naszyjnikiem Lidera][37 Brama (1)][47 (2)]
Reakcja: 10 [20 z Naszyjnikiem Lidera]
Walka bronią: 8
Trafność: 4 [24 z Pasem]
Nagato Team
1. Danio
2. Szóstka
3. Hisato
Offline
A co do powstrzymania to walczysz przeciwoko wodnemu wiru to bym na twoim miejscu zastosował [Raiton] Raikyuu no Tatsumaki które jest wirem i byś zmienił jego tor a także wzmocnił wodę swoim ration. Nadal leżę.
Szybkość:8
Reakcja:5
Walka bronią:4
Trafność:3
Misje:
Rangi D: 0
Rangi C: 0
Rangi B: 1
Rangi A: 0
Rangi S: 0
Walki Wygrane: 0
Przegrane: 0
Offline
Hisato, do tego jutsu potrzeba kilku znaków, a on w takiej sytuacji raczej nie miałby tyle czasu..
Sennin
Chakra: 70.000 (3 ogon 140.000)
Kasa: 5.000g
Broń specjalna: Samehada (w posiadaniu 1 ścieżki),
Demon: 5-ogoniasty Hōkō
Jutsu: Kawarimi no jutsu (1500), Raiton Tatsumaki no jutsu (4000), Suiton: Suijinheki (1000), Katon: Karyū Endan (4000), Doton: Shinju Zanshu no Jutsu (2000), Katon: Gōukakyūu no Jutsu (2000), Katon Ryuuka no jutsu (1000), Raiton Raikyuu (500/1), Raigeki no Yori (2000/1000), Henge no jutsu (200), Raiton Raikyuu no Tatsumaki (4000)
Silne techniki: Suiton: Daibaku no Jutsu (5000), Katon: Zukokku (8000), Doton: Yomi Numa (4000), Rasengan (5000), Suiton: Daibakufu no Jutsu (20.000)
Jutsu dzięki demonowi: 2 ogon - Chidori (0), 5 ogon - Chidori Nagashi (0)
Umiejętność: Cursed Seal Juugo
Kekkei Genkai: Rinnengan ( 5000 / 1000)
Przywołanie ciała (4000), zmiana ciała (2000)
6 ścieżek:
1 ścieżka: głodnych duchów - potrafi pochłaniać ataki przeciwników oraz absorbować chakrę (posiada Samehade)
2 ścieżka: gniewnych bogów - Walka wręcz, TaiJutsu
3 ścieżka: ludzi - służy do kontaktowania się z innymi członkami organizacji oraz potrafi kontrolować pogodę oraz może kontrolować Bijuu do 3 ogona (oprócz Shukaku) (w nim najczęściej porusza się użytkownik),
4 ścieżka: piekła - GenJutsu,
5 ścieżka: niebiańskich bogów - potrafi pozostałe ciała przywracać do życia oraz leczyć innych,
6 ścieżka: zwierząt - przyzywa liczne zwierzęta oraz inne ciała,
http://img407.imageshack.us/img407/8945 … inahx2.png
Przywoływane zwierzęta przez 6 ścieżkę: zwierząt:
Olbrzymi Krab Peina
Jeden z wielu summonów Peina. Jest to olbrzymi krab, który znacznie lepiej radzi sobie radzi w wodzie, niż na lądzie. Potrafi atakować gigantyczną falą bąbelków. Pein przyzwał go po raz pierwszy, w czasie walki z Jiraiyą. Nie stanowił jednak dla Żabiego Pustelnika, większego problemu.
Olbrzymi Kameleon Peina
Prawdopodobnie najlepszy summon posiadany przez Paina. Bardziej przypomina chimerę niż kameleona. Posiada ciało kameleona, owadzie skrzydła, węża zamiast ogona i róg wyrastający z głowy. Może stać się niewidzialny. Ten summon narobił Jirayji najwięcej problemów że wszystkich, przyzwanych przez Peina.
Olbrzymi Pies Peina
Kolejny z wielu summonów Peina, tym razem przypominający olbrzymiego psa, z kilkoma głowami. Właściwie nie jest to jeden gigantyczny pies, ale kilka mniejszych, które oddzielają się od siebie w czasie walki. Pein przyzwał go po raz pierwszy, w czasie walki z Jiraiyą.
Olbrzymi Ptak Peina
Jeden z wielu summonów posiadany przez Peina. Z wyglądu przypomina dużego ptaka, z długim, ostro zakończonym dziobem, którym atakuje przeciwników. Pein przyzwał go po raz pierwszy, w czasie walki z Jiraiyą.
Olbrzymi Baran Peina
Kolejny summon Peina, tym razem będący dużym baranem. Jego styl walki jest raczej prosty i polega na atakowaniu rywali niczym taran. Pein przyzwał go po raz pierwszy, w czasie walki z Jiraiyą.
Olbrzymia Panda Peina
Jeszcze jeden summon posiadany przez Peina. Tym razem jest to olbrzymia panda, posiadająca bardzo twarde ciało. Pein przyzwał ją po raz pierwszy, aby ochronić się przed atakiem Jiraiyji.
Walki Wygrane: 0
Walki Przegrane: 0
Statystyki:
Szybkość: 25 (+10 CS Juugo) (+ 10 4 ogon)
Reakcja: 15 (+10 1 ogon)
Walka bronią: 10
Trafność: 10
Offline
No to nad czym popracujemy jeszcze?
Zły Ninja z Kumo-Gakure
Chakra: 30.000
Kasa: 33.500G
Jutsu:
1. Kawarimi No Jutsu (1.500)
2. Shunshin No Jutsu (1.000)
3. [Katon]Ryuuka No Jutsu (1.000)(0 z NL)
4. Kawara Shuriken (200)
5. Sabaku Fuyū (1.000, 500 za utrzymanie)
6. Henge No Jutsu (200)
7. [Katon] Karyu Endan (4.000)(0 z NL)
8. [Raiton] Raikyuu no Tatsumaki (4.000)
Silne Jutsu:
1. Bakuretsu Kage Bushin No Jutsu (1.000x1)
2. Hakke Rokujuuyonshou (5.000)
3. Chidori (5.000)
4. Chidori Nagashi (8.000, 1.000 za utrzymanie)
5. Zukokku (8.000)(0 z NL)
Własne Jutsu:
1. Kunai-Chidori (1.000)
2. Giryuushin No Jutsu (4.000, +200 sterowanie)
Kekkei Genkai: Byakugan lvl1
Umiejętności: Bramy [2]
Broń:
1. Pas Wieczności
2. Stalowy Miecz
3. 2m Linki
4. Łańcuch
5. 10x kunai
6. 10x Wybuchowa Notka
7. Naszyjnik Lidera
Misje Wykonane :
Rangi D: 0
Rangi C: 0
Rangi B: 0
Rangi A: 0
Rangi S: 0
Statystyki:
Szybkość: 12 [32 z Naszyjnikiem Lidera][37 Brama (1)][47 (2)]
Reakcja: 10 [20 z Naszyjnikiem Lidera]
Walka bronią: 8
Trafność: 4 [24 z Pasem]
Nagato Team
1. Danio
2. Szóstka
3. Hisato
Offline
Może zaczniemy uczyć się czegoś konkretniejszego?
Szybkość:8
Reakcja:5
Walka bronią:4
Trafność:3
Misje:
Rangi D: 0
Rangi C: 0
Rangi B: 1
Rangi A: 0
Rangi S: 0
Walki Wygrane: 0
Przegrane: 0
Offline
a co proponujecie ? jak na razie to jutsu was uczyć nie mogę...
Sennin
Chakra: 70.000 (3 ogon 140.000)
Kasa: 5.000g
Broń specjalna: Samehada (w posiadaniu 1 ścieżki),
Demon: 5-ogoniasty Hōkō
Jutsu: Kawarimi no jutsu (1500), Raiton Tatsumaki no jutsu (4000), Suiton: Suijinheki (1000), Katon: Karyū Endan (4000), Doton: Shinju Zanshu no Jutsu (2000), Katon: Gōukakyūu no Jutsu (2000), Katon Ryuuka no jutsu (1000), Raiton Raikyuu (500/1), Raigeki no Yori (2000/1000), Henge no jutsu (200), Raiton Raikyuu no Tatsumaki (4000)
Silne techniki: Suiton: Daibaku no Jutsu (5000), Katon: Zukokku (8000), Doton: Yomi Numa (4000), Rasengan (5000), Suiton: Daibakufu no Jutsu (20.000)
Jutsu dzięki demonowi: 2 ogon - Chidori (0), 5 ogon - Chidori Nagashi (0)
Umiejętność: Cursed Seal Juugo
Kekkei Genkai: Rinnengan ( 5000 / 1000)
Przywołanie ciała (4000), zmiana ciała (2000)
6 ścieżek:
1 ścieżka: głodnych duchów - potrafi pochłaniać ataki przeciwników oraz absorbować chakrę (posiada Samehade)
2 ścieżka: gniewnych bogów - Walka wręcz, TaiJutsu
3 ścieżka: ludzi - służy do kontaktowania się z innymi członkami organizacji oraz potrafi kontrolować pogodę oraz może kontrolować Bijuu do 3 ogona (oprócz Shukaku) (w nim najczęściej porusza się użytkownik),
4 ścieżka: piekła - GenJutsu,
5 ścieżka: niebiańskich bogów - potrafi pozostałe ciała przywracać do życia oraz leczyć innych,
6 ścieżka: zwierząt - przyzywa liczne zwierzęta oraz inne ciała,
http://img407.imageshack.us/img407/8945 … inahx2.png
Przywoływane zwierzęta przez 6 ścieżkę: zwierząt:
Olbrzymi Krab Peina
Jeden z wielu summonów Peina. Jest to olbrzymi krab, który znacznie lepiej radzi sobie radzi w wodzie, niż na lądzie. Potrafi atakować gigantyczną falą bąbelków. Pein przyzwał go po raz pierwszy, w czasie walki z Jiraiyą. Nie stanowił jednak dla Żabiego Pustelnika, większego problemu.
Olbrzymi Kameleon Peina
Prawdopodobnie najlepszy summon posiadany przez Paina. Bardziej przypomina chimerę niż kameleona. Posiada ciało kameleona, owadzie skrzydła, węża zamiast ogona i róg wyrastający z głowy. Może stać się niewidzialny. Ten summon narobił Jirayji najwięcej problemów że wszystkich, przyzwanych przez Peina.
Olbrzymi Pies Peina
Kolejny z wielu summonów Peina, tym razem przypominający olbrzymiego psa, z kilkoma głowami. Właściwie nie jest to jeden gigantyczny pies, ale kilka mniejszych, które oddzielają się od siebie w czasie walki. Pein przyzwał go po raz pierwszy, w czasie walki z Jiraiyą.
Olbrzymi Ptak Peina
Jeden z wielu summonów posiadany przez Peina. Z wyglądu przypomina dużego ptaka, z długim, ostro zakończonym dziobem, którym atakuje przeciwników. Pein przyzwał go po raz pierwszy, w czasie walki z Jiraiyą.
Olbrzymi Baran Peina
Kolejny summon Peina, tym razem będący dużym baranem. Jego styl walki jest raczej prosty i polega na atakowaniu rywali niczym taran. Pein przyzwał go po raz pierwszy, w czasie walki z Jiraiyą.
Olbrzymia Panda Peina
Jeszcze jeden summon posiadany przez Peina. Tym razem jest to olbrzymia panda, posiadająca bardzo twarde ciało. Pein przyzwał ją po raz pierwszy, aby ochronić się przed atakiem Jiraiyji.
Walki Wygrane: 0
Walki Przegrane: 0
Statystyki:
Szybkość: 25 (+10 CS Juugo) (+ 10 4 ogon)
Reakcja: 15 (+10 1 ogon)
Walka bronią: 10
Trafność: 10
Offline
A kiedy będziesz mógł nas nauczać juts?
Szybkość:8
Reakcja:5
Walka bronią:4
Trafność:3
Misje:
Rangi D: 0
Rangi C: 0
Rangi B: 1
Rangi A: 0
Rangi S: 0
Walki Wygrane: 0
Przegrane: 0
Offline
Hisato... kolejność pisania postów...
Daimyo a co byś powiedział na takie coś... że ja bym zawalczył z Hisato i po walce byś nam powiedział jakie błędy popełniamy... albo byśmy walczyli z Twoimi ścieżkami i byś się przyglądał i mówił co źle robimy?
Zły Ninja z Kumo-Gakure
Chakra: 30.000
Kasa: 33.500G
Jutsu:
1. Kawarimi No Jutsu (1.500)
2. Shunshin No Jutsu (1.000)
3. [Katon]Ryuuka No Jutsu (1.000)(0 z NL)
4. Kawara Shuriken (200)
5. Sabaku Fuyū (1.000, 500 za utrzymanie)
6. Henge No Jutsu (200)
7. [Katon] Karyu Endan (4.000)(0 z NL)
8. [Raiton] Raikyuu no Tatsumaki (4.000)
Silne Jutsu:
1. Bakuretsu Kage Bushin No Jutsu (1.000x1)
2. Hakke Rokujuuyonshou (5.000)
3. Chidori (5.000)
4. Chidori Nagashi (8.000, 1.000 za utrzymanie)
5. Zukokku (8.000)(0 z NL)
Własne Jutsu:
1. Kunai-Chidori (1.000)
2. Giryuushin No Jutsu (4.000, +200 sterowanie)
Kekkei Genkai: Byakugan lvl1
Umiejętności: Bramy [2]
Broń:
1. Pas Wieczności
2. Stalowy Miecz
3. 2m Linki
4. Łańcuch
5. 10x kunai
6. 10x Wybuchowa Notka
7. Naszyjnik Lidera
Misje Wykonane :
Rangi D: 0
Rangi C: 0
Rangi B: 0
Rangi A: 0
Rangi S: 0
Statystyki:
Szybkość: 12 [32 z Naszyjnikiem Lidera][37 Brama (1)][47 (2)]
Reakcja: 10 [20 z Naszyjnikiem Lidera]
Walka bronią: 8
Trafność: 4 [24 z Pasem]
Nagato Team
1. Danio
2. Szóstka
3. Hisato
Offline